Saturday, April 20, 2024

Måste vrida rätt

Visst blev det en deadlinepunsch igår. Det var trevligt. Hade tidigare på dagen även hämtat ut klockan hos urmakaren. Det blev najs med nytt armband och så. Visade sig att mycket av det jag trodde var repor på glaset bara var smuts som kunde putsas bort, så det var ju bra. Har väl dock inte riktigt fått in rätta knycken för att vrida upp den ännu. Eller ja, vrida upp den kan jag men måste få in känslan för hur mycket det ska vridas upp för att den ska gå hela dagen, men det lär man sig väl med tiden.

I dag har jag haft en trivsamt händelselös lördag där jag mest tagit det lugnt. Sett en film, lyssnat på musik, en trevlig promenad. Bacon snabbmakaroner till middag. Tjusigt värre.

Såg att Pistek skrivit på nytt kontrakt. Trodde faktiskt inte han skulle bli kvar, men där hade jag fel. Hoppas han kan ta ett kliv till nästa säsong och verkligen blomma ut. Känns som det kan finnas potential för ytterligare tio poäng (eller kanske rentav mer än så) där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home