Thursday, April 11, 2024

Fram och tillbaka över landskapsgränsen

Har varit jobb mest hela dagen i dag. Åkte till Örebro för reportage. Var ett tag sedan jag körde dit, så det var trevligt. Fett mycket trafik på vägen ut från Örebro tho. Och så blåsigt ute på slätten att det emellanåt närapå tog tag i bilen på motorvägen. Inte superbehagligt att köra i, men inga större bekymmer. Tycker ändå det är rätt gött att köra motorväg och bara mata på kilometer efter kilometer.

Kvällen har jag ägnat åt att skriva färdigt en artikel. Sedan se en film. Vardagskväll antar jag att man kan kalla det. Mer jobb imorgon. Eftermiddagsintervju så kanske skriver jag ihop texten under helgen. Oavsett ser jag fram emot en fredagskväll med ett glas vin. Var med anledning av påsk och hockey och allt vad det varit längesedan jag hade en "vanlig" fredagskväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home