Saturday, December 09, 2006

Dagen var så trist att uttråkadhete ntog slut

Märkligt nog är jag inte alls så uttråkad idag som jag bruakr vara på lördagskvällar, tvärtom känner jag emj gansak nöjd av någon anledning, fråga mej inte vilken bara för det vet jag inte (dock kan ju sånt ändras ganska snabbt men man kan ju inte göra mer än hoppas att uttråkadheten håller sej borta hela kvällen).
Annars har den här dan varit hyfsat händelselös, det mest revolutionerande är att jag har satt i nytt bläck. Det ledde i och för sej till att jag passade på att skriva ut min önskelista (farmor vill ju ha den) när jag ändå hade datorn och skrivarn igång. Sen börajde det stora TV-maratonet typ, satt vid TVn ganska oavbrutet från typ fyra fram till nu.

Kanske är det därför jag inte är så där uttråkad nu, jag har haft en så tråkig dag annars så när jag väl satte mej här ahde ja gredan använt upp all min uttråkadhet.

För övrigt är det riktigt coolt att en av resorna i på spåret gick till karlskoga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home