Saturday, December 09, 2006

Önskelistan

Jag kom på att eftersom jag nämnde den i förra inlägget så publicerar jag min önskelista här, så här är Nicklas önskelista 2006 (att dte står tilelxempel skiva inom parantes är för att farmor ska förstå vad dte rä för något [och jo jag ser ironin i att jag anvädne en parantes för att förkalra det])

The White Stripes-De Stijl (skiva)
The White Stripes-White Stripes (skiva)
Age of Empires 3 (spel)
Svensk indie 1988-2006, en kärleks historia (skiva)
Dirty Pretty Things-Waterloo to anywhere (skiva)
Morrissey-Viva Hate (skiva)
Plan 9 from outer space (film)
Mobilpengar
The Pipettes-We are the pipettes (skiva)
Moneybrother-Pengabrorsan (skiva)
Cd-ställ [alla jag har är fulla]
David Sandström-The Dominant need of the needy soul is to be needed (skiva)
My name is Earl, säsong 1 (dvd-box)
The strokes-Is this it (skiva)
Andreas Mattsson-The Lawlessness of the ruling classes (skiva)


Så nu vet ni vad ni ska köpa åt mej

0 Comments:

Post a Comment

<< Home