Wednesday, August 29, 2007

Två jobbiga saker

Jag typ hatar mitt antivirusprogram, som jag nämnde förut så vill det liksom inte fatta att msn inte är något intrångsförsök utan jag måste sitta och klicka tillåt hela tiden. Sjukt frustrerande, och jag hoppas verkligen att det inte blockerar konversationer eller så, för om det gör det blir jag helt tokig.
Den provisoriska kylen står fortfarande kvar i vardagsrummet förresten. Hoppas dom kommer hit med den så att säga riktiga snart för jag börjar tröttna på att den där kylen strå där den står. Har jag inte hört något från dom den här veckan så måste jag nog ringa och skälla lite på dom.
Nu blev drt här inlägget rätt gnälligt känns det som men det skyller jag på att jag är galet trött. Upp tidigt ska jag imorrn också, vi ska till Kalmar på nån föreläsning och bussen går 8, så egentligen borde jag nog sova snart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home