Monday, August 11, 2008

Liten sammanfattning (och lite om söndagen)

Allt som allt var Way out West mycket trevligt. Dock fanns det en hel del getingar på området men det var konstigt nog inget som störde mej nämvärt. Eller rättare sagt fick jag inte panik så fort en geting kom nära.
Igår när jag skulle åka var det nära att jag ahde fått åka gratis stor bit av vägen. Tåget var fullbokat så jag skulle få köpa biljett på tåget, men så var biljettutskriftsapparaten trasig så dom kunde inte skriva ut några biljetter. Tyvärr fick dom ombord en ny sån apparat annars hade jag åkt gratis till Hallsberg.
Så hade jag tänkt äta på centralen innan jag åkte, tänkte att det skulle bli lite kombinerad frukost och lunch så jag åt inget innan jag åkte ner till stationen. Fast det hanns ju inte med är klart så jag åt inget förrän jag var tillbaka i Karlskoga lite för sju igår kväll (eller jag åt en muffins i Hallsberg men någon mat åt jag inte) så jag var rätt fett hungrig på kvällen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home