Saturday, March 07, 2009

Utmärkt matlagning

Matlagningen gick alldeles utmärkt. Jag är sjukt bra uppenbarligen. La det emsta i frysen (det var ju syftet) men passade naturligtvis även på att äta när jag var klar, är ju inte så ofta man äter helt nylagad mat annars så jag tyckte det var bäst att ta tillfället i akt.
Och ännu mer matlagnign blir det alltså imorrn. Senapskyckling och köttfärssås blir det då.
Nu känner jag mej dock lite småsliten så där som man gör när man har gjort något på dan så jag tänkte nog lägga mej på soffan och se om det är något bra på tv om en liten stund. Egentligen känns det som jag brode äta lite godis också när jag gör det men jag orkar inte gå och köpa något godis så det får gå ändå.

När jag satt och åt förut började det snöa förresten. Jag var övertygad om att snösäsongen var slut för i år men där hade jag uppenbarligen fel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home