Monday, May 18, 2009

Tecken

Igår när jag var på puben skickade jag ett sms till min vän Emma för att fråga om dom nya programledarna i esc var bättre än dom gamla. Trodde att klockan var omkring halv tio och att programmet bara hållit på en liten stund, men det visade sej att klockan var strax efter midnatt och programmet höll på att ta slut. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt så vi får se det som ett tecken på att jag hade en kul kväll.

Och på tal om igår så luktade mina händer vin när jag vaknade imorse. När det händer vet man att det var en bra fest. Vinet på mina händer härrör dock från puben, råkade bli upplurad på dansgolvet (jag vet inte riktigt hur det gick till, jag dansar ju i stort sett aldrig, men helt plötsligt var jag bara där) och hade ett glas vin i handen och så gick det som det gick, jag spillde lite. Sen råkade jag tappa glaset på dansgolvet, fast det lät jag mej inte nedslås av utan beställde helt enkelt ett nytt, sen tappade jag det också. Allt som allt lyckades jag tappa tre vinglas (med vin i) innan dom stängde och det var dags att börja röra sej mot efterfesten.
Men spillt vin kanske också är tecken på en lyckad kväll?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home