Saturday, May 08, 2010

Jag har den

Eftersom det, enligt PSL och flera andra varför man får anta att det stämmer, är på dagen tio år sedan den kom ut måste jag ju faktiskt lägga upp den här bilden för att visa att jag har den.

Om jag inte minns helt fel köpte jag den på najz prajz i Örebro på hösten samma år. Jag köpte den, Beatlessamlingen 1 och ett gäng andra singlar vill jag minnas. Det var alltså på den tiden det fortfarande hände att man köpte fysiska singlar.
Förutom titelsången innehåller den också en demoversion av "vi två, 17 år", som jag inte alls minns hur den låter eftersom jag inte spelat singeln på åratal. Men jag skulle inte tro att den skiljer sej jättemycket från albumversionen av samma låt, får väl spela singeln idag (10-årsjubileumet till ära) och kolla.
Kanske borde jag pilla bort prislappen också, fast samtidigt känns det lite som att den kan få sitta kvar när den suttit där i alla år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home