Saturday, May 08, 2010

Skön säng

Ska sluta tjata om stockholmsresan, men måste bara flika in en liten sak först. Sängen på hotellet var grymt skön. Väldigt stor (jag hade en dubbelsäng för mej själv) men otroligt skön. Helt klart en av dom bästa sängar jag sovit i typ någonsin.
Men på tal om sängar ska jag gå och lägga mej i min egen säng nu. Jag är trött. Imorrn blir det sovmorgon, det är nog rätt välbehövligt känner jag.

Har för övrigt fått ett gäng (tre för att vara exakt) nya maritlåtar. Dom sista prenumerantlåtarna, känns nästan lite sorgligt att det är över nu (även om Marit i det medföljande mejlet hintar om att det kan komma något mer någon gång i framtiden då hon för att vara noga fortfarande ”är skyldig” en låt till). Nåväl, ska lyssna på dom nya låtarna imorgon när jag är lite piggare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home