Saturday, July 09, 2011

Dag tre är över

Återigen är jag hemma efter en Puttedag. Var en trevlig dag där uppe idag också. Även vädret var okej idag faktiskt. Några regnskurar visserligen men ingen åska, och mer uppehåll än regn. Och en stund under tidig kväll blev det till och med soligt. På tal om något helt annat men ändå putterelaterat så tror jag inte nederdelen av min rygg tycker om mej. Det känns inte så i alla fall. Nåväl, ska alldeles snart gå och lägga mej, jag är grymt trött. Innan jag går och lägger mej måste jag dock påpeka att kvällens avslutningskonsert med The Ark var riktigt bra.
Som vanligt kommer en lite längre redogörelse för dagen imorgon. Imorrn ska jag dock iväg till festivalen lite senare än dom här tre första dagarna. Detta eftersom det helt enkelt inte är någto jag är särskitl sugen på att se förrän lite senare imorrn. Och eftersom jag ska iväg senare så kostar jag nog på mej att sova en timme längre imorgon bitti. Tror det kan vara en rätt bra grej faktiskt, man blri ju trots allt rätt sliten av att vara på festival hela dagarna och då behövs ju den vila man kan få. Och med det sagt säger jag god natt och på återseende imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home