Monday, October 08, 2012

Dags att packa kanske

Är uppe, vaken och tja, inte så mycket mer. Ska som sagt åka tillbaka till Kalmar idag. Ska dra om typ en timme. Innan det ska jag se till att packa, och så tänkte jag försöka hinna med att spela en NHL-match också. Packningen kommer dock gå rätt fort i och med att jag kommer ha med mig ganska lite grejer. Hade ju himla lätt packning när jag åkte hit, och kommer ha det även nu när jag åker tillbaka. Dock med skillnaden att jag nu också kommer ha en kylväska med matlådor med mig.

Pratas om att det är stora tågförseningar idag. Det verkar dock inte beröra mig. Jag ska ju åka på andra sidan landet om man säger så. Det enda som möjligtvis skulle kunna beröras är första tåget jag ska med, men det verkar vara hyggligt i tid när man tittar på rafikinformationen. Och dessutom har jag en timmes väntetid i Hallsberg efter det tåget, så det finns liksom lite marginal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home