Sunday, January 06, 2013

Bra, men också lite trist

Så NHL-lockouten är alltså över. Rent objektivt tycker jag i grunden att det är bra. Av egoistiska skäl hade jag dock gärna sett att den hållit på ett par dagar till. I och med att Bofors är lite kort om folk för tillfället hade det ju inte direkt gjort något om Marcus Johansson varit tillgänglig i morgondagens svåra bortamatch mot Malmö.

Sen blir det ju ett rätt trist VM i vår också med nästan inga NHL-stjärnor alls. Men det kommer å andra sidan inte som någon större överraskning i och med att jag varit övertygad om att parterna förr eller senare skulle komma överens. Trist bara att VM ska gå i Sverige just ett sånt år.

På tal om något som inte har med hockey att göra blev jag typ helt chockad av att upptäcka att morsan fortfarande sov när jag klev upp imorse. Det händer extremt sällan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home