Sunday, January 06, 2013

Lite sent kanske

Blev lite sent innan jag kunde sätta mig här idag. Spelade TP med morsan och farsan och tiden rann iväg lite. Men det spelat ju inte någon större roll, knappast som att jag har någon tid att passa liksom. Blev för övrigt lite småstrid mellan morsan och mig under spelets gång när hon tyckte att hon borde fått rätt när hon svarade The Sims när det rätta svaret var SimCity, och sedan som "hämnd" gav mig fel när jag råkade svara att Britneys genombrottslåt hette "hit me baby one more time" istället för "baby one more time".

Annars kan man konstatera att det var en sur förlust i JVM-finalen. Alltid surt att förlora på skitmål, och samtidigt så typiskt att det blir sådana förluster mot nordamerikanska lag. Tycker att Sverige var väl så bra som amerikanerna större delen av matchen, men två slumppuckar trillade in och det blev pucktapp på blålinjen när Sverige plockat ut målvakten och så var det med det.

Nåväl, nu ska jag väl kanske ta tag i det jag satte mig här för att ta tag i.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home