Monday, January 07, 2013

Morgondagsplanering

Meddelar härmed att jag nu ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag ta tag i ett par grejer jag av olika anledningar inte kommit mig för att ta tag i idag. Och så ska jag gå och köpa Kalle Anka. Slog mig när jag var uppe på stan tidigare idag att jag ännu inte köpt senaste numret och att det är sista dagen för det imorgon. Varför köpte jag den inte när jag ändå var på stan då? Av det enkla skälet att den inte fanns på willys, och då tänkte jag att jag lika gärna kan köpa tidningen i fråga imorgon istället.

Måste även dricka en hel del must imorgon för att det inte ska bli supermycket kvar när jag åker härifrån om några dagar. Nu kan visserligen morsan och farsan dricka en och annan must (åtminstone farsan) men blir det för mycket kvar kommer det liksom inte att gå åt. Och att det inte går år känns ju lite onödigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home