Wednesday, May 08, 2013

Produktiv dag

Har haft en riktigt produktiv dag idag. Gick iväg en sväng till skolan och fixade ett par utskrifter. Skrev ut ett par artiklar, och så tyckte jag att jag nog behövde en pappersversion av uppsatsen. Lika bra att använda skrivarcreditsen jag har innan de försvinner liksom (och så länge jag ahr inloggningen kvar). Gick bra att skriva ut, men skolan hade skaffat en ny lite lurig skrivare sen jag var där sist. Istället för att välja vilken skrivare man ville skriva ut på så klickade man print och sen fick man gå ivgä till den skrivaren, logga in på den och sen välja vilka filer (av de man så att säga skickat iväg) man skulle skriva ut. Lite småklurigt innan man fattade grejen, men rätt bra ändå. Lär ju användas rätt mycket mindre papper i och med att man inte riskerar att välja "fel" skrivare och sen itne har någon aning om vilken skrivare man skrivit ut på. När jag ändå avr där passade jag också på att ta en sista titta på wall of fame. Sista eftersom det ju inte är länge kvar innan några nya sitter där på examensceremonin och överraskas av att få sina namn upplästa som vinnare av bästa uppsats. Sen är vårt år på wall of fame över, och jag kan inte se att jag kommer besöka skolan något mer innan bilderna byts ut och vi plockas ner.

När jag gick ifrån skolan tog jag vägen förbi på giraffen och handlade lite, så nu har jag mat för typ en vecka eller så framöver. Och när jag kom hem hade nya numret av Sonic landat i brevlådan. Himla fint. Det ska nog läsas någon dag när vädret är fint och jag sitter i solskenet på uteplatsen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home