Sunday, July 28, 2013

Det var sköj igår

Gårdagens fest var kul. Det jag minns av det i alla fall. Vi fick liksom för oss att gå upp en sväng till ett ställe på stan, och som så ofta förr när det blir utgång här i stan slutade det med att minnesbilderna av slutet på kvällen är lite suddiga. Vet dock att jag slutade kvällen med att ligga på golvet och prata om Kirsten Dunst. Kvällar som slutar så är bra kvällar. Alla kvällar som på något sätt involverar Kirsten Dunst är bra kvällar.

När vi var ute lyckades jag och Marcus för övrigt med konststycket att dricka gratis. Jag beställde en öl och ett glas vin (jag tog första rundan), och så glömde barpersonalen att ta betalt. Det var ju bara att tacka och ta emot liksom.

Idag känns det i kroppen att det var kalas igår. Är trött och seg och har lite ont i huvudet. Men jag verkar slippa illamående i alla fall, och det är ju bra. Av två onda ting är huvudvärksbakfylla att föredra framför illamåendebakfylla. För övrigt känns det lite som att det fortfarande är morgon, för jag klev inte upp förrän framemot halv tre. Blir ju lätt så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home