Sunday, August 25, 2013

En ganska vanlig söndag, med ett par undantag

Har varit en sån där dag då jag inte gjort särskilt mycket, men ändå varit sysselsatt större delen av dagen. Förstår egentligen inte vad det är jag varit sysselsatt med, men jag har varit det. Märkligt ändå.

I övrigt en tämligen normal söndag. Visserligen lite mer flyttaktivitet i kvarteret än vad det brukar vara (det gäller för hela helgen), men det var ju rätt väntat med tanke på vad det är för datum och så vidare. Den här helgen brukar det stå en hel del flyttkärror på gatan. En annan grej som bryter lite mot hur söndagar brukar vara är att det var två killar i typ lägre tonåren eller strax därunder som började slåss utanför netto när jag gick därifrån. Oerhört dramatiskt. Dock var det en farbror som gick emellan och stoppade bråket innan det hann bli superallvarligt. Tur det. Onödigt att hålla på och slåss tycker jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home