Saturday, August 24, 2013

Tagit igen mig

Tog sovmorgon imorse. Var väldigt skönt att sova tills jag vaknade av mig själv. Hade visserligen klockan ställd (på tolv) men vaknade och kände mig utvilad en bra stund innan den skulle ha ringt. Skönt när det blir så.

Förmiddagen ägnades sedan åt lite allmänt jox som att packa upp väskan (orkade inte det igår) och dylikt. Men frampå eftermiddagen satte jag mig i solskenet på uteplatsen. Det var himla härligt. Har saknat dagarna på uteplatsen nu under sommarn när jag inte varit här. Och jag kommer definitivt att sakna dagarna på uteplatsen när jag flyttat härifrån. Jag satt hur som helst där ute tills solen började försvinna bakom ett träd, då kändes det som en bra idé att gå in och göra mat.

Och det är väl ungefär det jag gjort under dagen. Har varit en slapp, vilsma och härlig dag helt enkelt. En vilodag om man så vill.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home