Thursday, August 01, 2013

Vore bra med besked

Har fortfarande inte fått något helt klart besked angående arbetstider (eller arbetsuppgifter för den delen) när det gäller funktionärsjobbet på way out west. Fick ett förslag om att bli flyttad till en annan grupp och därmed få mina arbetspass under festivaldagarna, jag svarade att det fungerade bra för min del, och sen har jag inte hört något mer (vilken grupp eller vilka tider som avsågs vet jag således inte). Med tanke på att det idag bara är en vecka kvar tills festivalen börjar vill man ju gärna ha ett klart besked om hur och när och med vad man ska jobba, om inte annat så för att kunna fixa resa och sådär (och med tanke på att man debiteras en rätt saftig avgift för ett missat arbetspass kan ett missförstånd bli dyrt). Men jag tänkte att jag avvaktar till imorgon förmiddag, har jag inte hört något då så får jag försöka få tag på någon som har hand om det där och se vad som händer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home