Wednesday, September 25, 2013

Vill sätta mig längs väggen

Med tanke på det strålande vädret skulle jag egentligen vilja sätta mig i solskenet längs väggen på uteplatsen. Det hade varit härligt. Men det går inte, för jag måste förbereda en flytt jag inte vill göra. Funderar exempelvis på att kila iväg en kort sväng till biblan för att fixa en grej som skulle behöva fixas innan jag flytta härifrån. Ingen livsnödvändig grej förvisso, men ändå en grej som vore bra att få gjort. Så om det hinns med är det inte omöjligt att jag tar en promenad dit. Sen kan jag inte neka till att det så klart vore fint att få se biblan en sista gång.

På tal om något helt annat kan det vara så att jag håller på att bli sjuk. Har lite småkänningar i halsen. Det vore högst olägligt i så fall. Har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Så hoppas verkligen att det inte blir nåt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home