Sunday, December 08, 2013

Börjat flytten

Har så smått börjat flytta in i nya lägenheten under helgen. Jag bor inte där än, och jag har inte tillbringat särskilt mycket tid där. Men har börjat köra dit möbler och en och annan kartong. De flesta möbler sår ungefär där de ska, men jag behöver skaffa någon mer hylla och lite sånt. Man kan väl hur som helst säga att det är en ganska lågintensiv flytt. Det är inte att åka dit med alla grejer samtidigt, trycka in dem och sen bor jag där. Utan det är lite åt gången, och hinna känna efter lite hur man vill ha och så. Exakt hur lång tid det tar innan allt är klart och jag faktiskt bor där återstår väl att se, tar lite undan för undan och sen tar det den tid det tar helt enkelt. Svårare än så behöver det inte vara.

På tal om något helt annat har det gått förbi en hel del rådjur är utan för på kvällarna de senaste dagarna. Nästan lite spännande faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home