Wednesday, December 04, 2013

Inga nycklar

Skulle ha fått nycklarna till lägenheten morsan och farsan köpt åt mig idag. Men så blev det inte riktigt. Ordföranden i föreningen fick nämligen för sig att han ska lämna ut nycklarna, och han visade sig vara en rätt krånglig typ (läs: han hörde inte av sig som han skulle och var svår att få tag på). Så nu är det sagt att vi ska få hämta nycklarna i morgon istället. Nu spelar det visserligen ingen större roll för min del eftersom själva flytten ändå inte är tänkt att påbörjas förrän till helgen, och helt färdigflyttad räknar jag inte med att vara förrän någon gång till veckan. Men det kunde ju vara kul att få nycklarna så man kan se hur lägenheten ser ut och börja fundera på möblering och så.

En ska vet jag dock redan om lägenheten och det är att köksluckorna ska målas om. Enligt rapporter har de nämligen/tydligen en hiskelig färg som det är nu. Exakt hur jag ska måla dem vet jag inte än (får väl se lite hur färgerna i övrigt är i lägenheten), men jag har några idéer sådär på vad som skulle kunna bli snyggt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home