Wednesday, December 18, 2013

Och så har jag blivit sjuk

Har gått och lyckas bli sjuk såhär en vecka före jul. Typ lite feber och så. Känns ju lite drygt om man säger så. Å andra sidan är det nog bättre att bli sjuk nu än att som förra året vara sjuk under mellan dagar. Eller att bli sjuk på jul för den delen. Så det kunde vara värre, men jävligt sugigt ändå. Får hoppas att jag blir frisk fort. Gärna som förra gången jag fick feber när jag var frisk redan nästa morgon. Och om inte annat får vi verkligen hoppas att jag är återställd till på tisdag. För julafton är ju de dag på året man allra minst vill vara sjuk. Borde dock vara ok tills dess. Den här typen av feber, huvudvärk och lite halsont brukar ju gå över efter ett par dar. Så vi får hoppas att det blir så den här gången också.

I övrigt sägas att jag har varit hos frisören idag. Testade en som ligger typ en minut från min lägenhet (som jag fortfarande inte flyttat in i pga inget bredband). Det blev bra. Kanske inte riktigt lika bra som frisören jag brukade gå hos i Kalmar, men fullt godkänt. Och går jag bara där några gånger och blir lite mer bekant med varandra ska det nog kunna bli bra där också. Dock var de inga hejare på skägg (det var ju ingen barberare liksom), utan det får jag ordna på något annat sätt. Dock kunde de ta bort det värts spretande burret, så nu ser det i alla fall inte helt ovårdat ut även om det fortfarande har lite mer längd än det borde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home