Tuesday, January 21, 2014

Mer bärande

Släpade ut min gamla frys från lägenheten idag. De (oklart vilka, har aldrig riktigt frågat) ska hämta den imorgon bitti, och då ska den stå på utsidan när de kommer. Den gamla kylen bars dock ner i källarförrådet istället. Den är betydligt nyare än frysen och är helt ok både i funktion och fräschhet och sånt, så den bestämde jag mig för att typ lägga upp på blocket eller så. Inte för att jag tänker att det ska ge några pengar, utan det är någon sorts hållbarhetstanke att det känns onödigt att kassera ett kylskåp som funkar och är fräscht.

Och på tal om något helt annat funkade inte chippet på mitt visakort när jag var på Willys. När man lägger det till raden av krånglande DVD-spelare och att jag haft (och fortfarande har) problem med Spotify kan man konstatera att jag inte riktigt har tekniken med mig såhär i inledningen av 2014.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home