Monday, March 24, 2014

Ärenden

Gick ner på stan idag och köpte biljetter till konserten med legendaren Georgie Fame på onsdag. Kanske inte en typ av konsert jag brukar gå på vanligtvis, men när en så legendarisk snubbe kommer till stan måste man ju nästan gå. Särskilt som det sällan kommer något sevärt hit till stan annars. Så det ska bli kul. Sköj att göra nåt liksom.

Sen ringde jag och bokade en klipptid också. Så på torsdag ska håret klippas och skägget ansas. Blir typ perfekt att det blev på torsdag, för den här veckan har fotografen i stan drop in för körkortsfoton just på torsdag. Så då kan jag ta det samtidigt är jag ändå är nere på stan (och dessutom är sprillans nyklippt). Körkortsfoto? Ja, mitt körkort ska förnyas nu så då behöver jag ju fixa en bild. Men fan ändå, tio år sedan jag tog körkort alltså. Fy fan vad tiden går. Och fy fan vad gammal man känner sig när man måste göra sånt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home