Saturday, March 22, 2014

En överlag lugn dag

Har överlag varit en lugn dag idag. Morsan och farsan dök upp här med lite grejer. Typ en hållare till matavfallspåsen, och ett par galgar och lite sånt. De frågade om jag hade lust att komma ner till dem och äta. Eftersom jag ändå inte skulle ha nåt för mig på eftermiddan kunde jag väl lika gärna göra det. Så gick dit och åt. Lite mindre disk för mig imorrn såldes. Det är ju alltid gött. Sen gick jag hem och löste ett korsord och tog ett glas vin.

Kände mig sen lite uttråkad under kvällen och slängde iväg ett chans-sms till mina kamrater för att se om någon var sugen på att gå ut och ta en spontanöl eller två någonstans. Men det var ingen som hade tid eller ork eller lust så det blev inget. Så det får bli någon annan gång. Rätt väntat ändå, det där med spontanöl är ju inte helt lätt att få till när folk har typ familj och/eller skiftjobb. Men blir man sugen är det ju ändå värt att kolla liksom. Ägnade kvällen åt att titta på Pluras kök istället. Helt ok sysselsättning det också.

Vad jag ska hitta på imorrn återstår att se. Men eftersom det är söndag ska jag nog mest lata mig tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home