Saturday, May 17, 2014

Sen sist. Och datorproblem.

Om vi börjar med gårdagskvällens festligheter. Det var kul. Opretentiöst och avslappnat liksom. Vet väl inte om det finns så mycket mer att orda om det. Var väl hemma vid typ halv tre eller så kanske. Tittade på ett avsnitt av Seinfeld och gick sedan och la mig. Klev sen upp här framemot tolvtiden på dan. Kanske inte pigg, men definitivt inte bakis. Kände mig liksom i stort sett nykter när jag gick och la mig så jag hade blivit rätt förvånad om jag hade varit bakfull när jag vaknade. Har sen ägnat dagen åt att göra ingenting särskilt.

Verkar tråkigt nog dock ha fått lite datorproblem. Satt och tittade ikapp en grej på play på eftermiddagen, när datorn plötsligt startade om sig själv. Då var den först görseg så jag slog av och slog på igen. Och sedan dess har jag inte kunnat starta Spotify (liten reservation dock för att jag inte har haft igång Spotify sedan senaste uppdateringen häromdan, så kan inte säga säkert om problemet att få igång Spotify uppstod idag eller i samband med uppdateringen), och när jag i eftermiddags skulle gå in på Bjurmans NHL-blogg och Mr. Madhawk var de sidorna skitsega att ladda. Så ja, vi får väl hoppas att det var något tillfälligt bara och att det ordnat upp sig nu. Men det vore ju onekligen bra att få igång Spotify igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home