Sunday, July 20, 2014

Fortsatt läsning

Med risk för att verka lite tråkig har jag mest suttit/legat och läst idag också. Har inte mycket kvar av boken nu. Kanske 60 sidor bara. Hade det inte varit för att jag tackade ja till inbjudan att bli bjuden på mat av föräldrarna hade jag hunnit läsa ut den idag. Sen återstår bara den långa väntan på att den tredje, sista, delen i sviten ska släppas som svensk pocket. Och det lär, som jag ju nämnde häromdan, dessvärre dröja. Allt före sommaren 2016 skulle kännas som en bonus.

I övrigt är det rätt varmt här inne nu. Uppenbarligen blir det det i den här lägenheten på sommaren. Ganska väntat med tanke på att huset har några år på nacken. Men eftersom det ändå var rätt bra temperatur här inne i vintras hade man ju hoppats på att isoleringen också skulle kunna hålla lägenheten sval på sommaren. Men jag ska inte överdriva, det kunde vara betydligt värre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home