Monday, September 22, 2014

Trisslotter

För ett tag sedan, någon gång förra veckan, fick jag ett brev med några trisslotter. Som tack för att jag varit med i någon undersökning. Jag vann på två av dem. Inga höga vinster, utan typiska ny lott-summor. Bytte in de två lotterna igår. Då var jag tvungen att visa leg för att få ut nya lotter. Klart anmärkningsvärt med tanke på att jag inte ens behövde visa leg på systemet sist jag var där. Men jaja, regler är väl till för att följas antar jag. Skönt att känna sig ung igen om inte annat. Hur som helst vann jag på en av de nya lotterna också. Idag bytte jag således den mot ännu en ny lott. Då behövde jag däremot inte visa leg. Olika strikta regeltolkningar på olika butiker tydligen. Där tog det dock stopp med vinsterna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home