Monday, January 26, 2015

Nyklippt och inställt fotografi

Var och klippte mig i förmiddags. Det blev bra tror jag. Säger tror, för det tar ju oftast någon dag eller två innan man vet helt säkert om det blev bra eller inte. När det hunnit sätta sig eller vad man ska säga.

Hade tänkt ta vägen förbi polisen på hemvägen och fixa ett nytt pass (mitt går ut om typ 2-3 veckor, och det kan ju vara bra att ha ifall det skulle råka behövas). Men det var så blött ute så jag bestämde mig för att skjuta upp det. Om det inte var fåfängt nog att ha tänkt ta det när jag var sprillans nyklippt vill jag inte vara snöregnblöt i håret på passfotot.

Sedan har jag ägnat resten av dagen åt typ det vanliga. Läst vidare i Proust, tittat ikapp lite grejer på play, diskat, lagat mat. Ja, ni fattar.
Skippade guldbaggen på tv dock, hade inte riktigt ork eller lust för prisgala ikväll. Fick bli Vetenskapens värld och någon halvdålig film istället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home