Wednesday, March 25, 2015

Långpromenadseftermiddag

Kostade på mig en långpromenad idag. Tar ju en promenad varje dag, men idag blev det en betydligt längre promenad än vanligt. Tyckte att jag kunde passa på när jag inte hade något särskilt för mig och det var lite svalare väder än det varit nu ett tag. För det är ju så, ska man gå längre promenader än vanligt är mulet och svalt att föredra framför sol. Mindre risk att man blir varm och svettig då.
Mina vanliga promenader ligger på minst en halvtimme (oftast blir det runt 40 minuter), men dagens promenad landade på nästan 75 minuter. Så ja, betydligt längre än vanligt alltså. Rätt gött om jag får säga det själv.

Har även byggt lite lego under dagen (var med en liten byggsats i veckans Kalle Anka). Så ni hör ju, har varit fullt upp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home