Thursday, March 19, 2015

Två delar kvar

Jodå, visst läste jag ut Den fångna idag. Tror bestämt man får säga att den hade vad amerikanerna brukar kalla för ett surprise ending. Nu ser jag verkligen fram emot att läsa fortsättningen för att få se hur det går. Men det tar jag tag i först nästa vecka. Måste ju hinna smälta och reflektera över den här boken först.

I övrigt kan jag inte påstå att det hänt något sensationellt under dagen. Tidigast i slutet av den här veckan skulle man få veta hur det gick på det där mötet jag var på förra veckan, så det är väl inte helt utan att pulsen gått upp en aning varje gång man loggat in på mailen (dock inte dykt upp något än). Men annars har det nog varit som vilken torsdag som helst. I stort sett i alla fall.

Nu ska jag väl ta och se vilken sång som kan bli kvällens franska ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home