Sunday, March 29, 2015

Spontanbesök på puben

Råkade bli ett litet spontanbesök på puben igår kväll. Väl där råkade jag springa på lite fölk jag träffat ute förut. Så tjötade lite med dem och sådär. Sen vet jag inte riktigt hur det gick till, men på något sätt lyckades de övertala mig att följa med till den andra (sämre) puben den sista halvtimmen. Där stod ett dåligt coverband och spelade jättedåliga hårdrockscovers. Men jag blev bjuden på en öl, så det gick ändå att stå ut den där sista halvtimmen till stängning. Fast det var något av en pärs faktiskt.

Vad jag ska hitta på idag återstår att se. Men allra först ska jag nog sätta mig och läsa några sidor Proust. Tänkte försöka få sjättedelen läst före påsk, så jag har ju knappt en vecka på mig att bli färdig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home