Monday, March 30, 2015

Berlin

Idag blev det bokat och klart att jag åker till Berlin i mitten av maj. Morsan fyller 60 så vi ska åka dit för att fira det. Så det blir nog ingen klassisk åka till Berlin och klubba dygnet runt-resa, utan det kommer nog mer ha karaktären av familjesemester. Men det blir nog kul. Alltid gött att få lite miljöombyte och nya intryck och så vidare.
Dock ska vi vara där i 4-5 dar, så någon kväll ska jag nog ändå kunna smita iväg och göra en liten barrunda. Känner jag resten av min familj rätt lär jag ändå inte ha någon lust att gå och lägga mig när de tycker det är dags att säga god natt.

Boende är dock inte bokat än. Men jag hoppas verkligen att det blir något där jag kan få ett separat sovrum. Annars får jag väl sälja några av mina fonder och betala ett eget hotellrum...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home