Tuesday, November 22, 2016

Femtiotusen

Jag gjorde det. Jag gick i mål idag. Över 50000 ord på 22 dagar. Det känns gött. Dock får jag nog erkänna att det nog inte riktigt sjunkit in än. Men det blev till att unna mig en liten chokladbit som firande. Det tyckte jag att det kunde vara värt.

Har aldrig skrivit såhär mycket på såhär kort tid förut. Det känns nästan overkligt att tänka på.

Dock kommer jag nog fortsätta skriva månaden ut. Kanske inte riktigt i samma tempo som hittills, det återstår att se, men lite grann varje dag i vilket fall. Sedan kan jag pusta ut och fira ordentligt när Nanowrimo officiellt är över den sista november. Då ska jag  öppna en av de lite dyrare vinflaskorna jag har liggande, och så ska jag luta mig tillbaka och njuta och tänka på vilken grym prestation jag gjort.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home