Monday, November 28, 2016

Hoppas på övergående

Dagen har väl varit ungefär som vanligt. Skrivande och lite läsning och så. Verkar annars att jag håller på att bli sjuk vilket ju suger. Har haft lite halskänningar under dagen och nu under kvällen har det känts som att lite feber eventuellt håller på att smyga sig på. Men det är väl bara att hoppas att det inte bli värre än så, och i annat fall se till så jag har strepsils och alvedon och nässpray hemma. Tur i oturen dock att det kommer nu och inte till jul, eller att det inte kom när jag fortfarande hade massa ord kvar som behövde skrivas för att nå målet på femtiotusen. Men som sagt, får hoppas på att det bara är lite grann och att det är snabbt övergående. Känner inte att jag har någon större lust att bli sjuk. Särskilt inte som jag på onsdag, när nanowrimo går i mål, hade tänkt öppna en av de bättre vinflaskorna jag har liggande och njuta lite över min prestation. Det vore ju rätt meningslöst om man har ont i halsen och/eller snuva. Det får väl ge sig. Man kan ju inte riktigt styra över sådant där, allt man kan göra är att hoppas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home