Tuesday, November 29, 2016

Seger!

Modo - Bofors 1-5 (0-1, 0-3, 1-1)

Bortamatcher längs norrlandskusten är tydligen BIK:s grej för tillfället. Tralalala tjoflöjt.


Nu över till annat:
Har mått ganska okej idag ändå. Lite halvförkyld sådär med känningar i halsen och stundtals känningar av svag feber, men varken mer eller mindre än så. Har inte varit så jag känt behov av typ alvedon eller så. Förhoppningsvis tyder det på att det inte blir värre och att jag snart är av med skiten.

Imorgon är sista dagen på nanowrimo. Skriver jag sådär 400 ord imorgon kommer jag upp i 60000, då har jag snittat 2000 om dagen. Så det tänkte jag försöka klara av.
Sedan var ursprungsplanen att när jag känner mig färdig för dagen imorgon ska jag öppna en av de bättre vinflaskorna jag har liggande, hälla upp ett glas, luta mig tillbaka i soffan och njuta. Men om det blir så eller inte beror på hur jag mår imorgon. Känner jag mig inte helt kurant skjuter jag lite på det. Det förvisso förta känslan lite grann, men å andra sidan har jag ingen lust att dricka finvin om jag inte är bra i halsen eller är snuvig så jag inte känner smaken. Är det så får jag helt enkelt fira på något annat sätt istället.
Första december ska jag ta helt skrivledigt och förutsatt att vädret och hälsan tillåter ta en riktigt rejäl långpromenad. Andra december ska jag öppna dokumentet med det genomskrivna manuset och börja en första genomgång för att se vad som behöver göras med det. Målet är att ha en första hyfsat läsbar version färdig före nyår. När jag väl har det kan jag börja fundera på vem eller vilka som ska få äran att läsa det och lämna kommentarer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home