Sunday, November 26, 2017

Yay!

Timrå - Bofors 1-2 str (1-0, 0-0, 0-1, 0-0, 0-1)

Gött med seger. Efter straffar kanske någon invänder, men två poäng borta mot vad som hittills varit ett av seriens starkaste lag måste man absolut vara nöjd med. Särskilt som BIK tydligen bara sköt ett enda skott på mål i första perioden. Starkt också att bara släppa in ett.
Ser förresten att BIK åkte på 2-20 team penalty för abuse i slutet av matchen. Vågar man gissa att det kanske var Wessner som inte riktigt lyckades hålla tungan i styr i båset?

PS. På tal om något helt annat är jag sjukt imponerad av batteriet i min nya telefon. Den gamla behövde jag i allmänhet ladda dagligen, på slutet hände det rentav att jag fick ladda två gånger om dagen. Nu har jag inte laddat batteriet sedan i förrgår förmiddag, och vore det inte för att jag ska iväg imorgon bitti hade jag inte behövt sätta den på laddning igen förrän imorgon. Tre dygn utan laddning, och då är det knappast som jag försökt spara på batteriet. Vilket lyft.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home