Thursday, May 24, 2018

Intressant vändning

Hade möte med arbetsförmedlingen idag. Det tog en oväntad vändning när min handläggare vips bara föreslog att avsluta stöd och matchning och se om vi kan hitta på något annat istället. Det blir inget omedelbart avslut men snudd på. Kommer vara där nästa vecka också för hinna avsluta och ta adjö av folk jag lärt känna där och så. Sedan är det över. Med reservation för att jag ännu inte vet vad som kommer hända framöver kommer det bli skönt att slippa gå dit, men samtidigt har jag ju också velat lämna i någon form av triumf, ett "nu har jag fått ett jobb hejdå". Nu blir det väl mer ett avslut för att vi inte kommer så värst mycket längre med just den aktiviteten. Men det blir hur som helst spännande att se vad som händer härnäst. Den här utvecklingen hade jag inte väntat mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home