Tuesday, July 24, 2018

Seg leverans

Beställde alltså böcker för ett tag sedan. Två veckor sedan imorgon för att vara exakt. Skulle levereras inom 5-8 vardagar. Ikväll, drygt nio vardagar senare, får jag mail om att leveransen blivit försenad. Alltså förlåt, men eftersom det skulle ha skickats senast igår hade jag liksom listat ut att leveransen blivit försenad.
Drygt hur som helst. Vill ju ha de där böckerna. Jag har liksom inget oläst kvar i högen och hade räknat med att få hem dem allra senast den här veckan. Dåligt av bokhandeln i fråga. Lutar starkt åt att kräva någon form av kompensation. Särskilt som jag misstänker att det är en av böckerna som dragit ut på tiden att få fram, då hade de faktiskt kunnat se till att få iväg de tre andra inom utlovad tid och sedan återkomma med den fjärde när de kunnat. Men det är tydligen för komplicerat.

Annars har jag haft en rätt bra dag. Har egentligen inte hänt något särskilt, det har bara varit helt okej bra sådär i största allmänhet. Fast just nu är det en smula svettigt här inne. Inte så skönt, men å andra sidan borde man väl vara rätt van vid det här laget.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home