Saturday, April 20, 2019

Bekant

På det stora hela en lugn dag. Som det brukar vara alltså. Nu under kvällen har jag dock träffat och tagit en öl med en bekant jag annars brukar springa på någon gång om året när man är ute och redan är jättefull. Visade sig vara klart trevligt och trivsamt att ses när man inte är jättefull. Kul också att tjöta med någon som har liknande värderingar kring pop och dylikt. Man kan träffa en hel del i varierande grad trevligt folk här, men just den aspekten kan annars saknas. Så ja, kul!

För övrigt har långfredagen inte varit särskilt tråkigt. Ägnade eftermiddagen åt att dricka ett glas vin och lyssna på musik och det var ganska trevligt, så är lite nojig över nu att jag ska ha haft för roligt och kommer brinna i helvetet i all evighet. Fats skitsamma. Nu ska jag spela Sten & Stanleys Skateboard. Imorgon kväll ska jag på inflyttningsfest hos en kompis. Det blir nog sköj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home