Saturday, May 04, 2019

Ovanlig kvällsaktivitet

Lugn, ganska vanlig dag till en början och på det stora hela. Frampå sena eftermiddagen och kvällen hände dock det spännande och, om vi ska vara ärliga, smått sensationella att jag var på dejt. Lite snabbt påkommet med en tjej jag matchade med på tinder härom dagen. Det var väldigt trevligt, och jag tror att det gick ganska bra. Som det ser ut just nu kommer vi högst sannolikt att träffas igen (hoppas jag åtminstone), och sedan får man väl se därifrån hur det utvecklas.
Nu såg jag precis en intressant dokumentär om upphovsrätten till Bolero på SVT. Visserligen "missade" jag en del pga bristande uppmärksamhet (det blev ett par öl under dejten), men den var som sagt klart intressant. Visade på hur snårigt det kan bli kring vem som egentligen äger rättigheterna till ett verk, och vilka effekter det kan få. Rekommenderar den!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home