Monday, June 03, 2019

Tidigt väckt

Bortsett från att jag blev väckt av ett par åskmuller tidigt imorse (jag somnade om sedan) har det varit en ganska vanlig dag. Tittade på Lilla helgonet som visades som matiné i eftermiddags. Underhållande lite film, även om det kändes som att Thor Modéen inte riktigt kom loss (eller fick utrymme att komma loss) ordentligt förrän framemot slutet. Klart sevärd i vilket fall.
Trodde att jag skulle få en bok idag som jag beställde för ett tag sedan, men det fick jag inte. Får väl se då om den kanske dyker upp imorgon, eller om de som skickat den valt att använda någon jätteseg fraktvariant.

Har annars fortsatt med låtvalet till summer party 2019. Det går framåt i stadig och förväntad takt. Om inget oförutsett inträffar kommer jag vara färdig med urvalet och kan börja pussla med låtordningen om en vecka. Blir nog bra. Är rätt roligt att hålla på med de här spellistorna. Det var en fin tradition jag inledde till midsommar 2010. Sedan får väl erkännas nu när jag har anledning att återbesöka de äldre listorna att alla årgångar är kanske inte lika bra, men ett par stycken är riktigt starka. Den från i fjol tycker jag dock fortfarande är grym. Den är nog något av det absolut vassaste jag gjort i spellisteväg. Det blev en riktig fullträff helt enkelt. Hoppas jag träffar rätt i år också.

Imorgon återstår att se vad som händer, men jag hoppas i alla fall att jag slipper bli väckt av åska.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home