Tuesday, October 06, 2020

Är produktiv osv.

Varit fullt upp med jobb större delen av dagen. Två artiklar blev det idag. Tror att de blev ganska bra. Ni får läsa dem om några veckor när tidningen kommer nästa gång.

Kollat på Seinfeld under kvällen. Klassiska The Contest bland annat. När jag skulle läsa tidningen till middagen upptäckte jag att jag hade glömt köpa tidningen. Mest för att det regnade när jag var ute på promenad och jag kände mig angelägen att komma in och helt enkelt glömde att jag hade tänkt kila in på konsum när jag ändå var ute. Kom mig dock för att ringa och boka klipptid. Annars tämligen icke minnesvärt.

Känner mig rätt seg nu. Inte så konstigt kanske efter två tidiga morgnar i rad. Imorgon kommer jag dock kunna kliva upp vid en mer rimlig tid, för då är den intervju jag ska göra inbokad först frampå eftermiddagen. Det blir bra det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home