Sunday, October 04, 2020

Föll till föga

Gjorde något idag jag aldrig trodde jag skulle göra och beställde ett ica-kort. Har varit, och är fortfarande, skeptisk till det då jag inte är helt bekväm med att det registreras exakt vad jag handlar och så vidare. Samtidigt måste jag ha ett för att kunna självscanna så det fick bli så trots allt, även om jag känner mig en smula smutsig.

I övrigt ingen spektakulär söndag. Tagit det lugnt, ätit lite choklad, käkade middag nere hos föräldrarna. Är väl typ det som varit. Till veckan väntar rätt mycket jobb. Två veckor till deadline så nu blir det full gas ett tag. Tänkte nog försöka komma mig för att ringa frisören också och se om det går att få en klipptid framemot slutet av månaden (när det hunnit lugna sig lite jobbmässigt). Känner att jag börjar bli alldeles för långhårig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home