Wednesday, September 23, 2020

Utflykt på landet

Var alltså ute med kollegorna för att ta en fika med en farbror vi gjorde lite jobb med/för i våras idag på eftermiddagen. Tänkte att det väl inte skulle ta så himla lång tid, att jag skulle vara hemma igen strax efter fyra. Det drog dock ut på tiden, så jag var inte hemma förrän en bra bit efter klocka sex. Det var visserligen trivsamt, men det hade varit skönt att vara hemma lite tidigare.

Herrn vi var hos bodde en bra bit ute på landet så det blev en liten tur med bil. Sedan jag började på tidningen i våras har jag ju kört en del, och jag tycker det märks i körningen. Särskilt på landsväg som jag ju annars inte kört särskilt mycket de senaste åren.

Utöver utflykten på eftermiddagen kan jag inte påstå att det hänt något särskilt anmärkningsvärt under dagen. Läst och skrivit, tagit en promenad. Ungefär som vanligt alltså. Under morgondagen har jag ett par jobbgrejer att fixa, utöver det får vi se. Men är nog ingen högoddsare att det kommer läsas ett par sidor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home