Thursday, October 22, 2020

Låst

Skulle publicera en grej på jobbets insta i förmiddags. Det gick fint, allt delades som det skulle inga konstigheter. Men sedan, när jag hade delat och skulle scrolla igenom flödet för att se om det var något vi borde likea eller så, då dök det upp ett meddelande på skärmen att kontot hade blivit tillfälligt låst (gissningsvis fick insta för sig att jag var någon som kommit över lösenordet genom skumrask). Typiskt lyckat.

Annars har jag både tvättat och varit hos frisören under dagen. Gick finfint båda delarna. Något särskilt spännande vet jag dock inte om det hänt under dagen. Hade hoppats att postrarna jag beställde häromdagen skulle dyka upp idag, men då kommer de förhoppningsvis imorgon istället. Det lär visa sig.

En annan grej jag ska göra att imorgon är att kasta lite tomflaskor i glasåtervinningen. Spännande värre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home