Friday, December 04, 2020

Eventuellt pers

Vet inte säkert men jag kan ha slagit nytt personbästa i På spåret ikväll. 54 poäng drog jag in. Har varit uppe över 50 ett par gånger förut så vågar inte säga säkert att det är nytt pers, men jag tror det. Har ett vagt minne av att 51 kan ha varit bästa förut, men jag är inte säker. Vad jag däremot är säker på är att ikväll var första gången någonsin jag tog alla tre resmål på tio poäng. Känns najs ändå. Hade jag inte riktigt räknat med att det skulle gå så himla bra idag. Har som sagt hänt tidigare att jag varit över 50 poäng, men det är inte många gånger. Och tre tior på resorna, det ska ju nästan inte gå. Men ibland har man flyt med ledtrådarna och lyckas göra rätt kopplingar. Andra gånger går det ju inte alls.

I morse fick jag annars kliva upp hemskt tidigt. Skulle i väg och intervjua en egenföretagare som bara kunde träffas innan han öppnade, så då var det bara att masa sig iväg i tidiga gryningen. Det hade dock fördelen att jag blev färdig med dagens jobb rätt tidigt, vilket var skönt. Det finns fördelar och nackdelar med allt.
Kunde sen ta hälja frampå eftermiddagen med ett glas vin, lite musik och långsam läsning av tidningen. Tände ett par ljus här under kvällen. Röda givetvis. I december ska det vara röda ljus, så enkelt är det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home