Saturday, November 28, 2020

Lite, lite snö

Haft en lugn lördag. Egentligen inte hänt något utöver det vanliga. frostig dag. Verkar ha kommit lite, lite snö under kvällen. Det är fint. Säsongens första om jag inte minns fel. Och imorgon är det första advent. Då ska ljusstaken och ljusslingan upp. Jag håller ju hårt på det, inte ställa fram det förrän på första advent. Allt annat är fusk.

För övrigt känns det som att ryggen börjar bli bättre. Både igår och idag har det gjort betydligt mindre ont på morgnarna än det gjort tidigare under veckan, och huggen i ryggen när jag exempelvis rapat har jag inte alls känt av idag. Så det verkar ju gå åt rätt håll, även om det ännu inte är helt bra och jag fortfarande känner mig liksom sliten i ryggen, särskilt när jag suttit ner en stund. Men vi får väl hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll så ska det förhoppningsvis inte dröja innan den tråkiga episoden är förbi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home